לצאת מהטראומה – הרצאה

הרצאה עוצמתית שעוסקת בחוויית הטראומה ובמפתח לצאת ממנה לחופשי - טיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים

טראומה. טראומה היא כמו צריבה על לוח האם, כמו בור שנפער במסלול החיים, אחריה, שום דבר לא ממש עובד כמו שצריך.
טראומה מופיעה לעיתים כגל צונאמי ששוטף כל חלקה טובה, או שהיא שקטה, חבויה, פועלת חרישית ממעמקי תת המודע. לפעמים, בלי כל זיכרון שהתרחשה.

לצאת מהטראומה – סיפור אישי מטלטל, ותהליך עוצמתי לשחרור רגשי

בסדנה חווייתית ומרתקת בת כ-3 שעות, אני מדבר על טראומה בגוף ראשון.
טראומה משפחתית קשה שחוויתי בגיל 18, שהשפיעה על מהלך חיי בצורה דרמטית לאורך שנים, הובילה אותי לחרדות קשות, הפרעות אכילה, דיכאונות, ואפילו פשיטת רגל, לא משנה מה עשיתי, התוצאה היתה תמיד זהה – כישלון.

עד שפגשתי ב-NLP, ובעזרת תהליך עוצמתי משנה חיים שעברתי, שברתי את מעגל הקסמים הזדוני שיצרה הטראומה, ויצרתי לעצמי חיים של צמיחה, רווחה ובטחון.

בסדנה אדבר גם על אמונות ורגשות כלואים, בעקבות חוויית הטראומה ואעביר את המשתתפים תהליך NLP עוצמתי ביותר של טיים ליין (ציר הזמן) שיוביל לשחרור רגשי משמעותי, ולשינוי באמונות מגבילות.

קורס בשחרור חרדות - SMART NLP

למי הסדנה מתאימה

 רובנו חווינו במהלך חיינו חוויה מטלטלת כזו או אחרת, שהותירה בנו עכבות שמלווים אותנו עד היום, בין אם אנו זוכרים או לא, ובין אם אנו מבחינים בהם באופן ברור או לא. סימן ההיכר החיצוני, במרבית המקרים היא – תחושת התקיעות.

אני מזמין אותך ל-3 שעות שעשויות לשנות את חייך, שבהן תלמד מקרוב מהי טראומה, כיצד היא באה לידי ביטוי, ומהן השפעותיה הפנימיות והחיצוניות, ובמהלכן אעביר אותך תהליך עמוק, שיעזור לך לגעת בנקודות כואבות ומעכבות לשחרר אותן ולהתחיל לצמוח.

איך מצטרפים

סדנת "לצאת מטראומה" תתקיים ביום שלישי בתאריך 10/11/12, בשעה 20:00
ב- מיקום/זום
בעלות של: 97 ש"ח בלבד

להרשמה לסדנת "לצאת מטראומה", יש למלא פרטים מדויקים:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן